Wednesday, February 25, 2009

emo...

250209- Today really emo, i know a lot things but i can't tell. i have no idea with the problem i face. and i feel don't want to think about it. haih... but after listen to this two songs, i feel touch n feel want to cry.

是非題- 范玮琪(Shi Fei Ti-Fan Wei Qi)
每段故事 都有一篇劇情
每段愛情 都像動人旋律
一顆真心 卻只向著你前進 也許愛越單純越著迷
你是窗外 另外一片風景
在你眼裡 我是什麼關係
你的呼吸 存在我的愛情里 何時能誠實面對自己
我們從不開口那個原因那一句 
我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說我和你之間的關係
沒有人相信 只有關心
我們從不證實那個問題
那一些是非題 總讓人傷透腦筋
我會期待愛盛開那一個黎明
一定會有 美麗的愛情
你是窗外 另外一片風景
在你眼裡 我是什麼關系
你的呼吸 存在我的愛情裡 何時能誠實面對自己
我們從不開口那個原因
那一句 我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說我和你之間的關係
沒有人相信 只有關心
我們從不證實那個問題
那一些是非題 總讓人傷透腦筋
我會期待愛盛開那一個黎明
一定會有 美麗的愛情
我們從不開口那個原因
那一句 我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說我和你之間的關係
沒有人相信 只有關心
我們從不證實那個問題
那一些是非題 總讓人傷透腦筋
我會期待愛盛開那一個黎明
一定會有 美麗的愛情

JOSE MARI CHAN- BEAUTIFUL GIRL
Beautiful girl, wherever you are
I knew when I saw you, you had opened the door
I knew that I'd love again after a long, long while
I'd love again.
You said "hello" and I turned to go
But something in your eyes left my heart beating so
I just knew that I'd love again after a long, long while
I'd love again.
Refrain : It was destiny's game
For when love finally came on
I rushed in line only to find
That you were gone.
Whenever you are, I fear that I might
Have lost you forever like a song in the night
Now that I've loved again after a long, long while
I've loved again.
*Repeat Refrain
Beautiful girl, I'll search on for you
'Til all of your loveliness in my arms come true
You've made me love again after a long, long while
In love againAnd I'm glad that it's you
Hmm, beautiful girl
I like this 2 songs very much. hope that every one will stay healthy and have a bright future!!!

No comments: